Top posts

  • 65 درصد سرمايه گذارى درCRM در سالهاى آينده به نتيجه مى رسد

    26 April 2018 ( #سيستم‌هاى CRM, #نرم افزار CRM )

    هر مجموعه جدا از فعاليتى كه انجام مى دهد، در نهايت با گروهى سركار دارد كه قرار است نتيجه فعاليت را (به هرنوعى كه باشد) به آن تحويل دهد. به اين گروه «مشترى» مى گويند. بديهى است از آن جايى كه نتيجه نهايى متعلق به مشترى است، نظر او شرط اول فايده دار بودن...

  • افزایش کیفیت خدمات پشتیبانی

    15 September 2017 ( #افزایش کیفیت خدمات پشتیبانی, #تیکتینگ )

    در صورتی که برای مشتریان خود سیستم پشتیبانی آنلاین دارید یا اینکه قصد دارید چنین کاری بکنید این مطلب برای شما مفید خواهد بود. با توجه به اینکه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ماژول پشتیبانی (تیکتینگ) را نیز دارا می باشد، پرسش اینست که ایا می توان از...

  • ویژگی نرم افزار CRM خوب

    12 March 2018 ( #نرم افزار CRM )

    با اینکه به نظر میاد که تعریف مشتری خیلی ساده است ولی عملا اینطور نیست . بعضی مواقع گفته می شه که مشتری کسی است که در ازای سرویس و کالایی که از شما دریافت می کنه، هزینه پرداخت می کنه . تعریف دیگری هم داریم که می گه مشتری فرد یا گروهی که شما با اون value...

  • کاربرد اپلیکیشن‌ها در کسب‌وکار

    06 September 2017 ( #کاربرد اپلیکیشن‌ )

    همه ما کمابیش داستان تولد شبکه اجتماعی فیس بوک را شنیده ایم و رشد سریع آن را با پیوستن میلیون ها کاربر به آن شاهد بوده ایم. تعداد کاربران این شبکه اجتماعی تا مارچ 2015 به 1.44 بیلیون نفر و درآمد آن تا انتهای سال 2014 به 12.466 بیلیون دلار رسیده است. با...

  • چالش‌های بازاریابی در دنیای امروز

    01 August 2018

    امروزه بسیاری از شرکت ها با مشتریان بالقوه خود از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار می کنند و اطلاع رسانی به مخاطبان بسیار سریع تر و ساده تر از گذشته شده است. اما از سوی دیگر، حجم داده های مشتریان بالقوه و ارتباطات آنها به سرعت به هزاران و...

  • چگونه فرهنگ مشتری مداری را در سازمان‌مان ایجاد کنیم؟

    15 June 2018

    در بازار رقابتی امروز، بیشتر سازمان ها و شرکت ها تلاش می کنند، فعالیت های خود را بر رضایت مشتری متمرکز کنند و تقریبا همه ی آنها به خوبی از اهمیت مشتری مداری آگاه اند، اما متأسفانه تعداد کمی از این شرکت ها در این زمینه موفق می شوند. شرکت هایی که می خواهند...

  • نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به کمک مادران شاغل آمده!

    09 June 2019

    نرم افزار مدیریت ارتباط با مشترینرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به کمک مادران ابرقهرمان آمده تا بتوانند چالش های موجود در حرفه خود را با موفقیت مدیریت کنند. مادرانی که شغل حرفه ای دارند زندگی سختی را تجربه می کنند و این مسئله بر کسی پوشیده نیست. در بیشتر...

  • 7 ایده برای برنامه وفاداری مشتری جهت رونق به کسب و کار شما

    16 February 2020

    برنامه وفاداری یک برنامه پاداش ارائه شده توسط یک شرکت به مشتریانی که اغلب به صورت مداوم از شما خرید می کنند و یا ترغیب مشتریان دیگر برای خرید از شما. یک برنامه وفاداری می تواند یک خدمات رایگان، پاداش، کوپن ها یا حتی محصولات آزاد را پیشبینی کند. طبق گزارش...

  • یک تعریف ساده از نرم افزار CRM

    29 September 2020

    نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، یک تکنولوژی برای مدیریت کلیه ارتباط های یک شرکت، تعاملات و معاملات بین شرکت و مشتری. هدف ساده است: ارتباط های کسب و کارت را بهبود ببخش. یک سیستم CRM به شرکت ها جهت ارتباط با مشتری، پروسه های ساده و افزایش سودآوری کمک...

  • چرا این روزها شرکت ها اینقدر مشتاق سیستم CRM شده اند؟

    03 August 2019

    صرف نظر از کسب و کاری که در آن هستید، کار شما ایجاد روابط با مشتریان هستید. فناوری در حال تغییر ماهیت تعامل با مشتری است و شرکت ها به طور فزاینده نیاز به سیستم های پیچیده برای حفظ رقابت دارند. ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای مدت زمان طولانی...